O nás
Pro našeho klienta, zavedenou českou společnost s více jak 25letou tradicí na trhu, která se zaměřuje na prodej a servis stavební, komunální a zemědělské techniky na celém území ČR, hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici Referent administrativy a skladu
Náplň práce:
- vedení skladového hospodářství v menším skladu
- administrace zakázek pouze na náhradní díly, příjem objednávek na náhradní díly, zakládání zakázek v systému, uzavření zakázky,
- tvorba cenových nabídek a fakturace,
- balení a expedice zakázek, objednávky dopravy
Co od Vás očekáváme:
- min. středoškolské vzdělání
- zájem o strojí techniku a elementární znalosti o strojích a technice
- základní znalost AJ nebo NJ jazyka pro min. komunikaci emailem, a v administračních systémech výrobce
- svědomitost a pečlivý přístup k práci
- zvládat pro-klientskou komunikaci telefonem/emailem/osobně
- dochvilnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- spolupráci na hlavní pracovní poměr
- odpovídající mzdové ohodnocení
- zaměstnanecké výhody
- zázemí stabilní české společnosti
- práci v příjemném kolektivu
- stabilní pracovní dobu od 7:00 do 16:00
- místo výkonu práce Praha – Dolní Měcholupy