Export & Logistics Client-Support Specialist with SPANISH

Praha
30.000 – 39.999 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Vyšší odborné
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

OUR CLIENT’S MESSAGE:

We are currently among the top five largest organizations in the beverage group worldwide. As a truly consumer-centric, sales-driven organisation, we manage an existing portfolio of well over 200 brands, employing 155,000 people in over 25 countries. Despite the complexity of operations in many countries around the world with different national cultures, we operate as one company, with one culture.

Join a global business leader that will provide you with genuine opportunities of personal and professional growth while enjoying one of the best working environments in Prague today!

ABOUT THE ROLE:

You will be the first point of contact for the Export customers from all over the world in Logistics matters. Within this role, you will manage incoming requests and complaints from customer according to the process rules in order to resolute requests, and assure deliveries and invoicing. As an Export & Logistics Client-Support Specialist, you will be building and maintaining positive relationship with company’s customers over e-mail and phone communication. The role also includes interaction with other departments and external parties of the supply chain.

THE IDEAL PROFILE:

  • High school or University degree
  • Previous experience in Finance, Export, Logistics, Customer-Service or administrative related position
  • Fluent knowledge of English and Spanish
  • Good knowledge of MS Office Package
  • Good communication, analytical and problem solving skills
  • Able to work on own initiative and prioritize workload effectively
  • High level of service mindset
  • Detail oriented
  • Proactive
  • Team player

WE OFFER:

  • Very competitive remuneration and benefits package
  • Extensive corporate benefits package (including meal vouchers and other benefits)
  • Permanent or temporary employment contract (to your best preferred choice)
  • All relevant training and coaching to be able to develop your role with confidence
  • Prospective projects with an international scope to develop your full potential
  • Positive and social working environment
  • International working environment where English is used daily among other languages
  • Large and modern office building near public transportation (underground, tram and buses)
  • Free refreshments in the workplace
  • Regular social events and team building activities

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Etimos Human s.r.o. | Etimos Human s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. října
Etimos Human s.r.o. | Etimos Human s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. října
Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. října
Hájek a Boušová, spol. s r.o. | Hájek a Boušová, spol. s r.o. | Praha Praha
  • 43 000 – 61 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. října
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. července
FNZ (UK) Ltd - Czech Branch, odštěpný závod | FNZ (UK) Ltd - Czech Branch,… | Brno Brno
  • do 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 27. března
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. srpna
ELTODO, a.s. | ELTODO, a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. srpna
Axial Personnel Agency, s.r.o. | Axial Personnel Agency, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. srpna
Axial Personnel Agency, s.r.o. | Axial Personnel Agency, s.r.o. | Zlín Zlín
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. srpna
CZECHOSLOVAK RULE, s.r.o. v likvidaci | CZECHOSLOVAK RULE, s.r.o. v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. srpna
KUKY CONSULTING, s.r.o. - v likvidaci | KUKY CONSULTING, s.r.o. - v… | Praha Praha
  • 10 000 – 12 999 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 5. srpna
APIGENEX s.r.o. | APIGENEX s.r.o. | Hloubětín, Praha Hloubětín, Praha
  • 16 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
21 Consult Group s.r.o., KFC, LKQ CZ s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Alza.cz a.s., TESCOMA s.r.o., PAIRAM Solution s.r.o., BTL partner & media s.r.o., JLV, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Správa železnic, státní organizace, Lagardere Travel Retail, a.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Ventishop s.r.o., JOBSTART s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., XXXLutz, Rex Concepts PLK Czech s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Etimos Human s.r.o., LK Trans s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, PetCenter CZ s.r.o., EKOSPOL a.s., ManpowerGroup s.r.o., Česká pošta, s.p., Trenkwalder a.s., 3D Solutions, s.r.o., Mlékárna Pragolaktos, a.s., Trefoil Reality, s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., I.E.T. Reality, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., NADĚJE, Orienta Czech s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Jan Turek, NEW YORKER CZ, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Quixy s.r.o., CentralWork s.r.o., Věra Pietrasová, Coweo Technologies s.r.o., TOPDOORS, s.r.o., Hájek a Boušová, spol. s r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Marie Havlová, Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Disponent / disponentka dopravy, Palubní průvodčí / Steward / Letuška, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Speditér / Speditérka, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka, Účetní, Barista / Baristka, Barman / Barmanka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Pekař / Pekařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Architekt / Architektka, Dělník / Dělnice, Projektant / Projektantka, Přípravář / Přípravářka, Stavební inženýr / inženýrka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Elektroprojektant / Elektroprojektantka, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Čakovice, Praha, Stodůlky, Praha, Černý Most, Praha, Nusle, Praha, Žižkov, Praha, Michle, Praha, Staré Město, Praha, Nové Město, Praha, Hradčany, Praha, Vinohrady, Praha, Letňany, Praha, Vysočany, Praha, Chodov, Praha, Břevnov, Praha, Braník, Praha, Třebonice, Praha, Vokovice, Praha, Jinonice, Praha, Holešovice, Praha, Kyje, Praha, Horní Počernice, Praha, Strašnice, Praha, Záběhlice, Praha, Radlice, Praha, Malešice, Praha, Modřany, Praha, Smíchov, Praha, Celá ČR, Veleslavín, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?