- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Ahoj, jsme společnost Xerox, provozujeme i call centrum v centru Ústí nad Labem a hledáme nové parťáky na pozici Specialista/ka zákaznického servisu. Našimi zákazníky v Ústí nad Labem jsou zákazníci společnosti Vodafone.
Co tě u nás čeká?
PŘÍCHOZÍ HOVORY: nejsme call centrum které obvolává zákazníky, ale naopak si zákazníci volají s jejich požadavky nám. Proto je velmi důležité tě na začátku důkladně proškolit. Školení probíhá u nás (nemusíš nikam složitě dojíždět) a od prvního dne je plně hrazené.
ŠKOLENÍ: kromě tarifů se budeš učit i práci se systémy, takže bez tvých PC dovedností to nepůjde (neboj, stačí alespoň základ). Dostaneš i proškolení komunikačních dovedností a velmi často budeš chodit ke zkušenějším kolegům poslouchat reálné hovory, tak abys měl/a představu jak to zní ve skutečnosti.
VOLÁNÍ: po školení už bude na tobě co nejlépe odbavovat hovory od zákazníků. Někteří volají naštvaní a není možné vyhovět všem, ale snažíme se o to ze všech sil, neboť věříme, že kdybys volal/a ty, tak bys ocenil/a co nejlepší přístup.
SMĚNY: pracujeme u nás v nepřetržitém směnném provozu, ale neboj se, noční směny jsou u nás jen 1 x za 3 týdny (leda pokud bys měl/a zájem mít je častěji). Navíc máme program směn nastavený tak, že si sám/sama můžeš ovlivnit kdy směnu budeš mít.
Naše představa parťáka je:
Komunikativní pohodář/ka, kterého/kterou bude bavit každodenní kontakt se zákazníkem.
Vítáme parťáky s praxí i bez ní (rádi tě vše naučíme)
Víš i o jiném parťákovi, který hledá práci? Je ti jasné, že ve dvou se to lépe táhne? Přijďte spolu a pokud nastoupíte, tak můžeš dostat odměnu.
Co tě čeká pokud pošleš životopis ve strukturované podobě?
Volat ti bude Martina Máchová, a to hned do 3 dnů a společně se domluvíte na termínu výběrového řízení.
Pokud se ale chceš na cokoliv zeptat ještě předtím, tak neváhej a volej na zobrazit tel. číslo .
Podívat se můžeš i na FB pracuj v xeroxu, popř. na stránky pracujvxeroxu.cz
INFORMACE O POZICI:
Místo pracoviště: Špitálské náměstí 3517/1a, Ústí nad Labem – Ústí nad Labem-centrum
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zadavatel: Employer
Pozice je vhodná pro absolventy.
Pozice vhodná pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení, vozíčkáři.
Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.