- 36 000 – 54 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Máme společnou vizi: "Doručovat více spokojenosti a dělat práci, na kterou můžeme být hrdí."
Hledáme spolehlivého a pečlivého kolegu, který nám pomůže s organizací a vedením skladu.
Co můžete očekávat
Pracovat budete v teplém a čistém skladu, kde panuje přátelská atmosféra a férové jednání. Společnost vám budou dělat zkušení kolegové a tým brigádníků, který společně s vámi zabalí a pošlou každý den přes 100 balíčků.
Náplň práce
Vaše práce bude z 90 % probíhat v provozu, kde se budete podílet na vychystávání, balení a příjmu zboží společně s týmem. Po důkladném zaškolení převezmete také odpovědnost za vedení menšího týmu skladníků, včetně plánování směn, koordinace brigádníků a řešení provozních záležitostí ve skladu.
Bez čeho se neobejdete
1. Pečlivost
Ve skladu se budete podílet na vychystávání zboží, aby bylo doručeno včas a v perfektním stavu. Součástí práce je také kontrola, seřízení a balení hodinek, aby vše odpovídalo nejvyšším standardům. Pokud narazíte na problém, je důležité se mu věnovat a hledat řešení. Důraz klademe i na pečlivé a kvalitní balení každého balíčku.
2. Zručnost
Vaše práce bude zboží nejen kvalitně zabalit, ale zároveň to udělat zručně. Chce to cvik a trochu šikovnosti. Celý proces od vychystání až po zabalení je potřeba provést precizně, ale také dostatečně rychle, ať všechny balíčky dorazí k zákazníkům včas.
3. Komunikace
Ve skladu často panuje ruch a časový tlak. Teamleader s výbornými komunikačními schopnostmi umí zachovat klid, efektivně rozdělit úkoly a zajistit, aby vše proběhlo včas a bez zbytečného stresu. Zároveň bude v kontaktu s dopravci, dodavateli a dalšími obchodními partnery.
4. Praxe
Hledáme do týmu posilu, která má zkušenosti s vedením lidí. Ideálně alespoň dva roky v obdobné roli.
Pracovní doba
Po-Pá, ranní: 7:00 - 15:30, odpolední: 9:30 - 18:00, střídání po týdnu
Zaujalo vás to?
Pomocí formuláře na našich webových stránkách se můžete přihlásit do výběrového řízení. Odpovědí zde vás nezařadíme do výběrového řízení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.