- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu.
V B+N je oddělení Controllingu velmi klíčové, protože díky němu máme vždy dostupná potřebná data, analýzy a reporty ekonomických výsledků celé společnosti, které jsou nezbytné ukazatele pro vyhodnocování a přijímání nových rozhodnutí a nastavování změn.
Aktuálně hledáme nového parťáka do týmu, který nám pomůže s analýzami a vizualizací dat.
Jsme stabilní společnost s přátelskou atmosférou.Jsme tým, který jde za společným cílem s nadšením a radostí z každého nového kroku. Neváháme se vzájemně podpořit a užít si společnou cestu. Žijeme změnou, učíme se z chyb a společně rosteme. Mluvíme spolu na rovinu a nebojíme se věci měnit.
Hledáme příjemného a komunikativního kolegu či kolegyni, kterého/kterou baví práce s daty, grafy, tabulkami, a hlavně komunikace s interními zákazníky. Hledáme někoho s velmi dobrou znalostí MS Excel a komunikativní znalostí anglického jazyka.
Chcete-li své dosavadní zkušenosti a schopnosti zúročit anebo se naučit něco nového, neváhejte, a zašlete nám svůj životopis. Tato pracovní pozice je vhodná i pro absolventy ekonomických škol, kteří mají motivaci dále profesně růst.
POŽADAVKY
NABÍZÍME
Proces náboru:
V první řadě můžete očekávat telefonický a následně osobní pohovor. Druhé kolo bude probíhat už na centrále, přímo s budoucím nadřízeným, který si ověří Vaše znalosti a dovednosti v daném oboru. A když se naše představy oboustranně potkají, a sedneme si i po lidské stránce, učiníme Vám nabídku a zahájíme proces nástupu. Nástup už u nás řeší personalistka, která Vám se vším pomůže a bude Vám podporou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?