- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
spolupracuje s útvary zprostředkování a poradenství při výběru vhodných
kandidátů. Poskytuje informace a zjišťuje zájem případných kandidátů pro vstup do
projektu. Z tzv. longlistů vybírá vhodné zájemce a sestavuje shortlisty (seznamy
účastníků projektu). je v těsném kontaktu s konkrétními zaměstnavateli a zjišťuje aktuální nabídku vhodných pracovních míst pro výkon SÚPM, přičemž volná místa aktivně
vyhledává. Zprostředkovává konkrétní příjímací pohovory zájemců o SÚPM se
zaměstnavateli. S útvarem rekvalifikací a poradenství projednává možnost
konkrétní rekvalifikace. Zajišťuje a zodpovídá za realizaci jednotlivých aktivit projektu ve svém regionu. Zabezpečuje realizaci nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti. Provádí kontrolu
doložených podkladů k výplatě příspěvků, vytváří v IS platební poukaz. Je členem kontrolní skupiny při prováděných veřejnosprávních kontrol. Zajišťuje Informační blok v rámci KA Úvodní modu a KA Individuální podpora a poradenství. Podílí se na vedení standardizované dokumentace, shromažďování a aktualizaci dat k realizovanému projektu a to i v k tomuto účelu určených informačních systémech. Podílí se na přípravě a zpracování podkladů průběžných monitorovacích zpráv a závěrečné zprávy o realizaci projektu.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu
určitou, a to do 30. dubna 2023.
KVALIFIKAČNÍ A DALŠÍ POŽADAVKY:
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 20. září 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145, 261 01 Příbram 1, nebo
osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze
podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na
elektronickou adresu služebního úřadu nebo
prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID k7rzpxf
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?