- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Spolupracuje s útvary zprostředkování a poradenství při výběru vhodných
kandidátů. Poskytuje informace a zjišťuje zájem případných kandidátů pro vstup do
projektu. Z tzv. longlistů vybírá vhodné zájemce a sestavuje shortlisty (seznamy
účastníků projektu).
Je v těsném kontaktu s konkrétními zaměstnavateli a zjišťuje aktuální nabídku
vhodných pracovních míst pro výkon SÚPM, přičemž volná místa aktivně
vyhledává.
Zprostředkovává konkrétní příjímací pohovory zájemců o SÚPM se
zaměstnavateli. S útvarem rekvalifikací a poradenství projednává možnost
konkrétní rekvalifikace.
Zajišťuje a zodpovídá za realizaci jednotlivých aktivit projektu ve svém regionu.
Zabezpečuje realizaci nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti. Provádí kontrolu
doložených podkladů k výplatě příspěvků, vytváří v IS platební poukaz.
Je členem kontrolní skupiny při prováděných veřejnosprávních kontrol.
Zajišťuje Informační blok v rámci KA Úvodní modu a KA Individuální podpora a
poradenství
Podílí se na vedení standardizované dokumentace, shromažďování a aktualizaci
dat k realizovanému projektu a to i v k tomuto účelu určených informačních
systémech.
Podílí se na přípravě a zpracování podkladů průběžných monitorovacích zpráv a
závěrečné zprávy o realizaci projektu.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 11. července 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele
poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce
ČR, Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145, 261 01 Příbram 1,
nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost
lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na
elektronickou adresu služebního úřadu e-mail přes nebo
prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID k7rzpxf. Formulář žádosti
tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového
řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. 2022/54458-
78099812“.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.