- 45 000 Kč
- Plný úvazek

Pracoviště: Lipová alej 3087/1, 695 01 Hodonín. Pracovní náplň: vystavování objednávek na surový materiál (zahraničí, tuzemsko) a odesílání objednávek na dodavatele. Kontrola faktur se skutečným stavem dodávek (ks, cena). V případě rozporu informuje dodavatele a urguje náhradní plnění. V případe cenových rozdílů informuje strategický nákup. Urgování plnění termínů dodávek (odstraňování skluzů). Provádění pravidelného monitoringu. Zajištění dopravy pro dovoz surového materiálu. Vyřizování reklamací na dodavatele.Sledování a kontrola objednávání surového materiálu – ROBOT. V případě potřeby žádá o aktualizaci parametrů. Zajištění a odeslání materiálu a výrobků do kooperace a zpět. Informování o kapacitách dodavatele, stanovení priorit dodávek a jejich komunikace s dodavatelem a plánováním výroby. Zajištění včasného potvrzení dodacích termínů. Aktivně vyžaduje potvrzení na dodavateli. V případě problémů (nespolupráce dodavatele) kontaktuje strategický nákup. V případě neplnění (skluzů), informuje útvar „Plánování výroby“ a poskytuje nový reálný termín plnění. Příprava celních dokladů, komunikace s dopravci, spedicí a celnicí. Ve spolupráci s účtárnou vyřizuje dodavatelské upomínky.
Kvalifikace a požadavky: SŠ vzdělání, aktivní znalost anglického / německého jazyka podmínkou – komunikace se zahraničními dodavateli, zkušenosti s plánováním a objednáváním materiálu ve výrobní společnosti, znalost práce na PC – MS Office, podnikový systém SAP, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti – vyjednávání s dodavateli a komunikace napříč výrobními úseky, spolehlivost a chuť se profesně rozvíjet.
Příspěvek zaměstnavatele na penzijní a životní pojištění, motivační mzdové ohodnocení, týden dovolené navíc, příspěvek na stravování, a další výhody plynoucí ze sociálního programu.
Kontakt na tel. zobrazit tel. číslo od 7:00 do 15.00 hod, na mail: e-mail přes a osobně
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?