- 23 000 – 24 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE – místo výkonu: Žebrák. Požadavky: samostatnost, zodpovědnost, důslednost, spolehlivost, flexibilita, schopnost učit se novým věcem a zorientovat se v sortimentu, odolnost vůči stresu, plné pracovní nasazení, praxe na obdobné pozici nutnná min. 1 rok, praxe v ekonomickém programu (znalost programu Pohoda výhodou), základní znalost účetnictví, práce na PC (znalost MS Office). Náplň práce: příprava podkladů pro účetní, pošta, správa objednávek, fakturace, komunikace se zákazníky (ČR i zahraničí), zpracování veřejných zakázek a služebních cest, atd.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.