- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz – pracovní doba 37,5 hodiny týdně.
Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Jaké budou Vaše úkoly: výběr dodavatelů dle zadaných kritérií; hledání dodavatelů pro zajištění nových komponent; nakupovat vymezený sortiment zboží a materiálů; vést evidenci dodavatelů; vystavovat objednávky a potvrzovat faktury; zpracovávat a předávat podklady pro reklamační řízení; vést poptávková řízení, jednání s externím zákazníkem; účastnit se na kontraktačních jednáních; připravovat a uzavírat kontrakty s dodavateli; kontrolovat dodržování smluvních podmínek při dodávkách materiálu, strojů a zboží, popř. služeb; vést dokumentaci a podklady pro účetní evidenci; kontrolovat disponibilitu materiálu pro výrobní zakázky.
Co od Vás zaměstnavatel očekává: VŠ/SŠ vzdělání; znalost práce na PC (MS Office), SAP výhodou; pokročilá znalost AJ slovem i písmem – B2; analytické schopnosti, vyjednávací dovednosti, znalost nákupních procesů a řízení projektů; řidičský průkaz skupiny B; flexibilitu a obchodního ducha.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na dojíždění; příspěvek na penzijní připojištění; příspěvky na sport, kulturu, fitness, zdraví a dovolenou formou kafeterie; dotované stravování v sídle zaměstnavatele; zvýhodněné volání; systém firemního vzdělávání a odborného rozvoje; 5 týdnů dovolené; 3 sick days, pružná pracovní doba.
Kontakt – paní Nikol Chaloupková, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo (v době od 08:00 hod. do 17:00 hod.), e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.