- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Město Broumov vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na funkci odborného referenta/referentky odboru stavebního úřadu a územního plánování Městského úřadu Broumov – silniční správní úřad.
Druh práce: výkon silničního výkon silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností, správní řízení ve věcech zvláštního užívání komunikací, povolování uzavírek a objížděk, komunikačního napojení, vydávání stanovisek k projektovým dokumentacím silnic II. a III. třídy, místních komunikací, veřejně přístupných účelových komunikací.
Místo výkonu funkce: správní obvod obce s rozšířenou působností Broumov.
Termín nástupu: 1. 7. 2025 (případně po dohodě).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: úředníkem/úřednicí se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt; dosáhla věku 18 let; je plně svéprávná; je bezúhonná; ovládá český jazyk; má ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Další požadavky: orientace v právních předpisech na úseku činnosti obce- zákon o obcích, správní řád, zákon o pozemních komunikacích, zákon o provozu na pozemních komunikacích; praxe ve veřejné správě vítána; komunikační a organizační schopnosti; schopnost samostatné i týmové práce; znalost uživatelské práce s PC – Word, Excel, elektronická pošta, internet, datové schránky; řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič/řidička; znalost území ORP Broumov vítána; ochota se průběžně vzdělávat.
Místo, způsob podání přihlášky: písemná přihláška s požadovanými náležitostmi se podává osobně na podatelně Městského úřadu Broumov, či je možno ji zaslat poštou na níže uvedenou adresu, a to v zalepené obálce s uvedením adresy podavatele nebo ji je možno zaslat prostřednictvím datové schránky (ID – mdubzhy), případně je možno ji zaslat prostřednictvím e-mailu (e-mail přes ). Přihláška zaslaná prostřednictvím e-mailu musí splňovat podmínky podepisování dokumentu podle ust. zák. č. 297/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Adresa pro zaslání přihlášky: Městský úřad Broumov, Ing. Eva Blažková, MPA, tajemnice MěÚ, třída Masarykova 239, 550 01 Broumov.
Lhůta pro podání přihlášky: do 13. 6. 2025.
Obsah přihlášky: jméno, příjmení a titul uchazeče/uchazečky; datum a místo narození uchazeče/uchazečky; státní příslušnost uchazeče/uchazečky; místo trvalého pobytu uchazeče/uchazečky; kontaktní adresa uchazeče/uchazečky; druh a číslo dokladu prokazující totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu; kontaktní email a číslo mobilního telefonu, případně pevné linky; datum a podpis uchazeče/uchazečky.
K přihlášce se připojí tyto doklady: životopis, ve kterém uchazeč/uchazečka uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením); ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – při podání přihlášky lze doložit prostou kopií.
Bližší informace o nabízené pracovní pozici získáte u Kamila Matěje, odpovědného pracovníka silničního správního úřadu (kontakt: zobrazit tel. číslo , ), či u Bc. Jany Procházkové, vedoucí odboru SÚ a ÚP (kontakt: zobrazit tel. číslo , ).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.