- 38 000 – 48 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

místo výkonu práce : Čsl. armády 1112/27a, Krnov
Co bude Vaší náplní práce?
" Účast na spoluvytváření image firmy a image zaměstnavatele
" Nastavování marketingových strategií a řešení marketingové komunikace s využitím interních a externích marketingových nástrojů
" Prezentace společnosti a její činnosti a aktivit směrem k zákazníkům, veřejnosti, uchazečům i zaměstnancům firmy
" Zodpovědnost za vytváření a dodržování jednotného grafického a komunikačního korporátního stylu
" Organizace a aktivní účast n výstavách a předváděcích akcích
" Správa identity značky napříč různými kanály
" Tvorba a rozvoj komunikace v rámci PR, sociálních médií
" Monitoring konkurenčních aktivit
" Implementace nových IT systémů
Co od Vás očekáváme?
" Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
" Zkušenosti s marketingem, „zápal“ pro marketing
" Výborná znalost sociálních sítí a on-line marketingu
" Všeobecný přehled ve všech oblastech marketingu a PR
" Nutný všeobecný přehled v oblasti IT
" Základní znalosti síťové topologie
" Skvělé komunikační a prezentační schopnosti
" Business myšlení, zacílení na ziskovost a efektivitu
" Kreativní myšlení
" Znalost programu Helios – výhodou
" Anglický jazyk na komunikativní úrovni
" Flexibilní a inovativní přístup
Co Vám za to nabízíme?
" Platové podmínky 25.000 – 40.000,– Kč
Na co se můžete těšit?
o Zázemí stabilní, úspěšné a stále se rozvíjející společnosti
o Přátelské pracovní prostředí
o Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
o Příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji
o Stravenky, odměny, notebook, telefon, další benefity
Místo pracoviště: Krnov
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, doba určitá rok, poté doba neurčitá
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na e-mail e-mail přes
Z : 12.8.2019
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?