- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Místo výkonu práce Pardubice
Nástup možný IHNED.
Náplň práce :
" řízení prodejního týmu (vedení, plánování, motivace, kontrola, atd.)
" zodpovědnost za naplňování obchodních a firemních cílů
" kompletní odpovědnost za svěřený showroom a svěřenou značku
" komunikace se zákazníky a spolupráce s importérem
" odpovědnost za objednávání vozidel na sklad a cenotvorbu
" marketing značky dle importéra
" reporty vedení společnosti
Požadavky :
" zkušenosti s vedením obchodního týmu podmínkou
" orientace ve finančních produktech souvisejících s prodejem vozů
" odolnost vůči stresu a zvládání vysokého pracovního tempa
" výborné komunikační a prezentační dovednosti, příjemné vystupování
" aktivní přístup, spolehlivost, zodpovědnost
" trestní bezúhonnost
" SŠ/VŠ vzdělání
" řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme :
" zázemí stabilní společnosti
" zkušenosti největšího prodejce vozů ve východních Čechách a jedním z největších v ČR
" služební vůz – k dispozici nejnovější modely předváděcích vozidel
" čisté, nové a moderní pracovní prostředí
" nadprůměrné a spravedlivé finanční ohodnocení
" pracovní poměr na dobu neurčitou
" účast na firemních zahraničních cestách – např. Karibik, Mauricius, Reunion, Švýcarsko atd.
" zaměstnanecké výhody a benefity
" spoustu společných akcí, vstupenek a aktivit
" přátelskou a pozitivní atmosféru ve firmě
" kvalitní systém školení importéra, možnost profesního rozvoje
" přístup k novým technologiím a technickému vybavení
Zaměstnanecké výhody: – benefity – příspěvek na obědy, sportovní aktivity, vstupenky na koncerty, hokej, dostihy ZDARMA…
První kontakt telefonicky v době 8.30 – 16:00 nebo emailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?