- 23 000 – 27 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Hotel Monty, Příkrá 218, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou (se zkušební dobou). Nástup možný ihned. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden (možnost jednání). Náplň práce: kontrola kvality poskytovaného servisu, kontrola kvality podávaných pokrmů a nápojů, kontrola stavu skladů, záručních lhůt, objednávek zboží, kontrola správného vyúčtování s hostem, plánování a organizace práce na všech odbytových střediscích včetně kuchyně, příprava podkladů ke zpracování mezd, dohled nad osobním rozvojem podřízených pracovníků, standard HACCP, BOZP a PO, organizace jednotlivých akcí v hotelu, administrativní činnost na úseku F&B, zpracování příjemek a výdejek surovin a zboží, zpracování inventur. Požadujeme: praxe na stejné pozici minimálně 5 let, znalost hotelového stravovacího provozu, zájem o obor hotelnictví, dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatné rozhodování a umění vést kolektiv zaměstnanců, příjemné vystupování, zájem o potřeby hosta, smysl pro loajalitu, znalost práce na PC (preferujeme počítačové znalosti Word, Excel, Outlook), znalost NJ – aktivní komunikace podmínkou (znalost dalších světových jazyků výhodou). Nabízíme: pracovní pozice „manažer/ka“ v hotelovém provozu, práce v hotelu s celoročním provozem, k základní mzdě jsou vypláceny prémie, měsíční motivační odměny, možnost parkování u hotelu Monty, příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění, zaměstnanecké stravování s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvek na rekreaci dětí, možnost dalšího vzdělávání a jazykových kurzů hrazených zaměstnavatelem. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 10:00–18:00 h) anebo e-mailem anebo osobně na adrese pracoviště (Po-Pá 10:00–18:00 h).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.