- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Město Dobřany, Náměstí T.G.M. 1, 334 41 Dobřany
Tajemník Městského úřadu Dobřany vyhlašuje v souladu se zákonem 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen zákon o úřednících)
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 5/2022
na obsazení pracovního místa zaměstnance města Dobřany, zařazeného do Městského úřadu jako
referent/ka pro dotace a veřejné zakázky malého rozsahu
Rámcová pracovní náplň: vyhledávání, příprava a podávání žádostí o dotace na projekty města, spolupráce při přípravě investic města, veřejné zakázky malého rozsahu.
Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany, správní obvod MěÚ
Platová třída odpovídající druhu práce: Platové zařazení se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími. Dle katalogu prací pozice odpovídá 10. platové třídě. K platu mohou být v případě dobrých pracovních výsledků přiznány odměny. K dispozici je IT vybavení a mobilní telefon.
Nabízíme dobré platové podmínky.
Pracovní úvazek: plný
Předpokládaný datum nástupu: dle dohody- pracovní poměr na dobu neurčitou
Kvalifikační a odborné požadavky:
" ukončené minimálně SŠ vzdělání ekonomického, technického nebo humanitního směru,
VŠ výhodou
" znalosti a praxe v oboru dotací, zadávání veřejných zakázek výhodou,
" zkušenosti s prací ve veřejné správě výhodou,
" ovládání jednacího jazyka, způsobilost k právním úkonům, věk minimálně 18 let, bezúhonnost
" dobrá znalost práce na PC, (programy Office – Word, Excel, apod.)
" řidičský průkaz skupiny B výhodou
" další požadované dovednosti:
o analytické myšlení, schopnost operativního řešení problémů
o zodpovědnost, pečlivost, systematičnost, odolnost vůči stresu
o schopnost samostatné i týmové práce
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
a dovednostech vztahujících se k výše uvedené pozici (strukturovaný životopis) včetně telefonického a e-mailového kontaktu
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování.
Jméno a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 4. dubna 2022 (do 16.00 hod) buď osobně na podatelnu MěÚ Dobřany nebo poštou na adresu: MěÚ Dobřany, náměstí T.G.M. 1, 334 41 Dobřany. Uzavřenou obálku označte nápisem NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Č. 5/2022 – referent a vypište adresu odesílatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Nevyžádané doklady s osobními údaji budou v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů v platném znění, po skončení výběrového řízení skartovány, pokud si je uchazeči nevyzvednou osobně, nebo nepožádají o jejich vrácení poštou do 14 dnů od skončení výběrového řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?