- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň pracovní pozice:
Příprava a realizace veřejných zakázek na stavební práce, dodávky a služby pro potřeby organizace jako centrálního zadavatele v souladu s příslušnými právními předpisy, organizačními normami a řídícími akty organizace a zřizovatele a pravidly poskytovatelů dotací, včetně operačních programů napojených na strukturální fondy Evropské unie, popř. jiného způsobu financování z fondů Evropské unie vč. dalších obdobných zdrojů.
Administrace zadávacích řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Administrace zadávání veřejných zakázek malého rozsahu.
Zaměstnanecké výhody:
po zapracování osobní příplatek, čtvrtletní odměny, dovolená 25 dní, 5× sick day ročně, příspěvek na penzijní připojištění, na stravování, permanentky na sportovní utkání, vitamínové doplňky.
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.
Nástup 1.3.2023 nebo dle dohody.
Přihlášku do výběrového řízení je nutné zaslat nejpozději do 31.1.2023
(Písemná přihláška je ke stažení na stránkách organizace zde: http://www.suspk.eu/o-nas-a/kariera/)
K přihlášce prosím připojte: strukturovaný životopis, kopii výpisu z TR (ne starší než 3 měsíce), doporučení od předchozího zaměstnavatele (disponujete-li jím), kopii dokladu o dosaženém vzdělání, případně další dokumenty osvědčující vzdělání či vykonanou praxi.
Přihlášku do výběrového řízení prosím zašlete na e-mail:
V případě dotazů se můžete písemně obrátit e-mailem na vedoucí právního oddělení a obchodního úseku: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?