- 43 000 – 61 000 Kč
- Plný úvazek
Statutární město Prostějov představuje stabilního zaměstnavatele s dlouholetou tradicí, ale moderním přístupem jak ke svým zaměstnancům, tak klientům. Magistrát je středně velkou organizací s širokým spektrem činností a služeb pro občany.
Na oddělení veřejných zakázek hledáme člověka, který by se nebál vstoupit do problematiky veřejného zadávání. Jedná se konkrétně o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, ale základní orientace v zákoně o zadávání veřejných zakázek je vhodná. Zní to hrozně? Veřejné zakázky, to jako vážně? Ještě vydrž a čti dál. Není pro nás podstatné, pokud jsi právě čerstvým absolventem vysoké školy nebo momentálně studuješ magisterské studium. Hledáme někoho, kdo bude pro oddělení přínosem, má chuť se učit novým věcem, posouvat se vpřed a umí na věci nahlížet komplexně. Dobře odvedenou práci umíme ohodnotit osobním příplatkem, který je trvalou součástí platu a základní plat může významně zvýšit.
Hledáme někoho, kdo bude pro oddělení přínosem a stane se platným členem týmu. Zkušenosti s veřejnými zakázkami určitě uvítáme, ale není to rozhodující faktor. Pokud máme rozebrat práci podrobněji, budeš zpracovávat dokumentace k veřejným zakázkám, dohlížet na průběh jejich samotné administrace a soulad se zákonem, kromě toho tě čeká komunikace i se zaměstnanci magistrátu případně s dodavateli v rámci veřejné zakázky. Nutné zlo je i vnitřní archivace dokumentů, ale neboj, to se dá zvládnout. Vedoucí oddělení ti kdykoliv poradí, tak se neboj zeptat. Cílem je, aby ses i ty sám/sama ve své práci zlepšil/a. Kromě toho zaměstnavatel hradí i odborná školení v tvé problematice. Pokud tě tato pracovní nabídka zaujala, tak se neváhej přihlásit a třeba se potkáme u ústního pohovoru.
Znění výběrového řízení na tuto pozici máme rovněž zavěšené na elektronické úřední desce magistrátu města Prostějova nebo v kategorii Kariéra – www.prostejov.eu
Rádi také zodpovíme dotazy, ať už telefonické, prostřednictvím e-mailu nebo i na předem domluvené osobní schůzce u vedoucího oddělení veřejných zakázek – Ing. Matyáše Vojáčka – tel. zobrazit tel. číslo , e-mail:
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.