- 25 000 – 27 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
SeneCura je největší soukromý provozovatel domovu? pro seniory. Jsme členem Asociace poskytovatelů sociálních služeb a naše domovy mají ocene?ní Značka kvality i certifikát Vážka C?eské alzheimerovské společnosti. Do SeniorCentra Terezín právě hledáme kolegu/kolegyni na pozici
ASISTENT/KA
Co budete konkrétně dělat?
· Budete první tváří, kterou uvidí návštěvy a klienti
· Povedete administrativu kancelář ředitele / ředitelky, budete koordinovat schůzky a komunikovat s centrálou společnosti
· Budete administrativně podporovat i jiná oddělení, zpracovávat dílčí objednávky zboží či materiálu, evidenci faktur, komunikovat s dodavateli a budete mít příležitost poznat fungování a provoz domova
· Důležitou a velkou částí je personální agenda – evidence docházky, spolupráce s externí mzdovou účetní, stravování zaměstnanců, agenda BOZP a PO, evidence a koordinace pracovně-lékařských služeb, předvýběr a organizace pohovorů a vstupních školení
· Spolupracovat s týmem, na který se můžete spolehnout
· Motivace je pro nás víc než vaše praxe – rádi vás zaučíme
Hledáme člověka s:
· Kladným vztahem k seniorům – to je nejdůležitější předpoklad
· Smyslem pro detail a systematickým pojetím práce
· Pozitivním přístupem a schopností dobře komunikovat
Chceme, aby se vám u nás dobře pracovalo, proto nabízíme:
· Finanční bonusy za odpracované roky
· Možnost flexibilního pracovního úvazku
· Poukázky na volný čas, kulturu a zdraví (2 400 Kč/rok)
· Dotované stravování – 30 Kč za tříchodový oběd včetně nápojů
· Zvýhodněné tarify v rámci O2 Family
· Slevovou kartu do lékáren Benu
· Možnost využít dětskou skupinu
Proč se vám u nás bude líbit?
· Pracujeme srdcem – lidskost, úcta a respekt pro nás nejsou prázdná slova
· Vyjdeme vám vstříc, pokud potřebujete skloubit práci s rodinou nebo studiem
· Jsme zodpovědná firma, kde najdete přátelskou atmosféru a podpůrné prostředí
Budeme rádi, když se nám ozvete a přijdete se přesvědčit na vlastní oči. Těšíme se na vás!
Zaměstnanecké výhody :
o Možnost využít dětskou skupinu pro vaše děti přímo v našem domově
o 5 týdnů dovolené
o Finanční bonusy za odpracované roky
o Poukázky na volný čas, kulturu a zdraví (2 400 Kč/rok)
o Dotované stravování – 30 Kč za tříchodový oběd včetně nápojů
o Zvýhodněné tarify v rámci O2 Family
o Slevovou kartu do lékáren Benu
Prosíme o zaslání strukturovaného životopisu s fotografii. Telefonické dotazy od 8.00h. do 14.00h.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.