- 39 690 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Životopis zasílejte na e-mail: e-mail přes
Máte zkušenost s vedením lidí a chtěl/a byste pracovat ve zkušeném kolektivu odborníků? Pak hledáme právě Vás.
Čeho budete součástí
Pozice vedoucího Skladů v naší společnosti je práce na ranní směny. Jedná se o řízení činností příjmu dodávek materiálu, příjmu skladování a výdeje zboží, kdy budete mít na starost tým skladového hospodářství v Provozu Bolevec a Provozu Reaktorová hala. Krom organizace práce, dohledu nad zaměstnanci a jejich zodpovědném plnění úkolů budete také zajišťovat koordinaci logistických toků a zásobování. Nedílnou součástí vaší činností bude kontrola docházky a dohled nad plynulým chodem oddělení.
Denně se budete setkávat se svěřeným kolektivem na směně, komunikovat s mistry jednotlivých středisek a vedoucím provozu.
Co byste měl(a) umět
Hledáme pracovníka / pracovnici s dobrými komunikačními schopnostmi, který/á umí vnímat a následně předávat svěřené úkoly a informace. Dokáže operativně, účelně a s klidem řešit vzniklé situace. Umí jednat s lidmi a nebojí se práce v rozmanitém kolektivu. Je vysoce zodpovědný/á, pečlivý/á, dokáže pracovat systémově a ctí nastavená pravidla.
Zaměstnanecké výhody:
o Pružná pracovní doba 7,5 hod /den
o 5 týdnů dovolené
o 3 dny SICK DAYS
o Pravidelné vzdělávání a školení
o Práce v příjemném prostředí
o Příspěvek na stravování cca 10 000,– Kč/rok v jídelně ŠKODA JS
o 14 400,– Kč/rok příspěvek na penzijní připojištění nebo DIP
o 15 600,– Kč/rok – Pluxee benefitní karta
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?