- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pracujte v týmu úspěšných recruiterů pro ManpowerGroup!
Jsme jedničkou na trhu personálních agentur! U nás Vás čeká práce, při které se budete setkávat s úspěšnými klienty a zajímavými kandidáty! Baví Vás náročné výzvy, interview v českém i anglickém jazyce a neustálá komunikace? Pak právě Vás hledáme!
Do našeho úspěšného týmu hledáme šikovné kandidáty, kteří již mají zkušenosti v oblasti IT recruitmentu. Posílíte naše řady?
Pošlete nám životopis a motivační dopis v angličtině. Za svou práci sklidíte nejen úspěch - čeká Vás mzda s motivační bonusovou složkou, nadčasové kanceláře v centru Brna ve stylu Living Office, flexibilní pracovní doba, home office, pravidelná školení, teambuildingy a další zaměstnanecké benefity.
Vaší denní činností bude:
- hledání vhodných kandidátů z různých zdrojů (inzertní portály, LinkedIn, interní databáze..)
- aktivní prezentace kandidátů našim klientům
- vyhledávání obchodních příležitostí na trhu práce
- vytváření a udržování dlouhodobých kontaktů s klienty a kandidáty
Kdo jste?
- energická a dravá osobnost s obchodním duchem
- máte již předchozí zkušenosti jako recruiter
- plynulá znalost češtiny/slovenštiny a angličtiny je určitě nutností
Co nabízíme?
- samostatnou a zodpovědnou práci, budete se tak moci podílet na úspěchu celé společnosti
- radost z úspěchu a vydělaných peněz - motivační mzdové ohodnocení
- řadu benefitů - 28 dní volna celkem, možnost home office, kurzy angličtiny v rámci pracovní doby, stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod
- práci v centru Brna, jaké to u nás ve společnosti, můžete vidět na stránkách www.manpower.cz/nas-tym
- příležitostí k rozvoji – propracovaný systém zaškolení a následné vzdělávání
- možnost zúročení profesních znalostí a zkušeností
- nástup možný ihned

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.