- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Městská charita České Budějovice je nestátní nezisková organizace zaměřená na pomoc lidem v nouzi. Naší dlouhodobou vizí je pomáhat těm nejzranitelnějším, kteří by jinak zůstali bez pomoci.
Místo výkonu práce: České Budějovice .
Popis pracovní pozice: odpovědnost za řízení, koordinaci a provoz pečovatelské služby (dále jen „služba“) po stránce odborné, metodické, provozní, včetně provádění kontrolní činnosti a související agendy; odpovědnost za kvalitní a operativní poskytování služby klientům; odpovědnost za dodržování standardů kvality poskytované služby; řízení a vedení pracovního kolektivu (cca 35 zaměstnanců) a kontrola jejich práce; plánování průběhu poskytované služby včetně jejího hodnocení dle cílů, potřeb a schopností klientů, podílení se na práci s klienty služby; provádění depistáže a sociálního šetření u žadatelů a klientů služby; uzavírání smluv o poskytování služby; zabezpečování sociální agendy; provádění základního sociálního poradenství; podíl na přípravě a následném vyúčtování projektů/dotací; prezentace služby široké veřejnosti.
Požadujeme od Vás: vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání v oborech uvedených v § 110 odstavci 4 písmenech a) a b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách výhodou; praxe v sociálních službách a znalost problematiky poskytování sociálních služeb výhodou; praxe v sociálních službách- Pečovatelská služba, Domov pro seniory, Domov se zvláštním režimem velkou výhodou; praxe s vedením lidí je velkou výhodou; velmi dobré řídící, komunikační a organizační dovednosti, zodpovědnost za práci svoji i svých podřízených, aktivní přístup k práci i k řešení nenadálých situací; schopnost samostatného jednání a rychlého rozhodování, schopnost pracovat pod časovým tlakem, flexibilitu, vysoké pracovní nasazení; morální a trestní bezúhonnost; pečlivost, spolehlivost, empatický přístup; velmi dobrou uživatelskou znalost práce na PC; řidičský průkaz skupiny B- aktivní řidič.
Nabízíme Vám: smysluplnou práci na plný úvazek; zodpovědné samostatné uplatnění v manažerské pozici; zaškolení a kontinuální podporu, pravidelné další vzdělávání; výše mzdy dle dosaženého vzdělání a praxe od 35 tis. Kč. (Po zapracování možnost zvýšení v návaznosti na výsledky, odměny); zázemí stabilní společnosti; 25 dní dovolené, Sick days.
Nástup: dle dohody.
Kontaktní osoba: Ing. Renata Vobejdová, tel. zobrazit tel. číslo .
Pokud Vás zaujala nabídka a splňujete požadavky, zašlete e-mailem strukturovaný životopis a motivační dopis s vysvětlením, proč se ucházíte o pozici v naší organizaci. Podklady zasílejte na e-mail e-mail přes , a to do 16. 12. 2021, včetně. Výběrové řízení probíhá ve více kolech. Na osobní pohovor do druhého kola budou telefonicky pozváni jen vybraní uchazeči/vybrané uchazečky. Osobní pohovor oslovených účastníků bude probíhat 20. 12. 2021. Organizace si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit bez výběru kandidáta.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?