- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

NÁPLŇ PRÁCE: zodpovědnost za provoz Charitní pečovatelské služby, management, vedení týmu, plánování služby, přímé poskytování služby klientům v jejich domácnosti (pečovatelská činnost) – úklid, zajištění nákupů, pomoc s osobní hygienou, dovážka a podání oběda, aj., spolupráce s institucemi, úřady, účast na jednáních, prezentace služby, administrativní činnost, práce s informačním systémem, evidence, smlouvy s klienty, příprava podkladů pro žádosti a vyúčtování dotací, grantů a evropských projektů
Místo výkonu práce: obce regionu Moravskotřebovsko a Jevíčsko
POŽADUJEME: vzdělání VŠ, VOŠ – obor sociální práce, speciální pedagogika, sociální pedagogika, právo, znalost zákona 108/2006 Sb., o soc. službách, orientace v dalších právních předpisech, profesionalitu, férovost v jednání s lidmi, zkušenost s vedením a řízením lidí, velmi dobré komunikační dovednosti, samostatnost, zodpovědnost, rozhodnost, důslednost, spolehlivost, seriózní jednání, příjemné vystupování, vlídnost, časovou flexibilitu, loajalitu, empatii, schopnost prezentovat službu, organizační schopnosti, odolnost vůči stresu, dobrá znalost práce na PC, aktivní řidič, trestní bezúhonnost, osobní zakotvení v morálních hodnotách, motivaci pracovat v církevní organizaci, respekt k jejímu poslání, křesťanským hodnotám a Kodexu
NABÍZÍME: smysluplnou zodpovědnou práci, možnost seberealizace, možnost dalšího odborného růstu a profesního rozvoje, práci v příjemném kolektivu, podporu, interní supervize a zaškolení, zapojení do rozvoje služeb i Charity, kvalitní pracovní vybavení, pružná pracovní doba, zázemí stabilní neziskové organizace, práci postavenou na křesťanských hodnotách , benefity organizace, 5 týdnů dovolené
KONTAKT: emailem
Náležitosti přihlášky do výběrového řízení: ručně psaný motivační dopis, strukturovaný životopis
Životopis doplňte, prosím, o následující prohlášení: Prohlašuji, že mě Charita Moravská Třebová seznámila se zpracováním osobních údajů v souvislosti s ucházením se o zaměstnání.
Přihlášky zasílejte do 8. 1. 2024 na adresu: Charita Moravská Třebová, Svitavská 44, 571 01 Moravská Třebová – obálku označte heslem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VEDOUCÍ CHPS, PSS“, nebo scanem na e-mail: e-mail přes
Vybraní zájemci budou pozváni k přijímacímu pohovoru.
Charita Moravská Třebová si vyhrazuje právo nevybrat žádného zájemce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?