- 100 000 – 130 000 Kč
- Plný úvazek

NÁPLŇ PRÁCE: zodpovědnost za provoz Charitní pečovatelské služby, management, vedení týmu, plánování služby, přímé poskytování služby klientům v jejich domácnosti (pečovatelská činnost) – úklid, zajištění nákupů, pomoc s osobní hygienou, dovážka a podání oběda, aj., spolupráce s institucemi, úřady, účast na jednáních, prezentace služby, administrativní činnost, práce s informačním systémem, evidence, smlouvy s klienty, příprava podkladů pro žádosti a vyúčtování dotací, grantů a evropských projektů
Místo výkonu práce: obce regionu Moravskotřebovsko a Jevíčsko
POŽADUJEME: vzdělání VŠ, VOŠ – obor sociální práce, speciální pedagogika, sociální pedagogika, právo, znalost zákona 108/2006 Sb., o soc. službách, orientace v dalších právních předpisech, profesionalitu, férovost v jednání s lidmi, zkušenost s vedením a řízením lidí, velmi dobré komunikační dovednosti, samostatnost, zodpovědnost, rozhodnost, důslednost, spolehlivost, seriózní jednání, příjemné vystupování, vlídnost, časovou flexibilitu, loajalitu, empatii, schopnost prezentovat službu, organizační schopnosti, odolnost vůči stresu, dobrá znalost práce na PC, aktivní řidič, trestní bezúhonnost, osobní zakotvení v morálních hodnotách, motivaci pracovat v církevní organizaci, respekt k jejímu poslání, křesťanským hodnotám a Kodexu
NABÍZÍME: smysluplnou zodpovědnou práci, možnost seberealizace, možnost dalšího odborného růstu a profesního rozvoje, práci v příjemném kolektivu, podporu, interní supervize a zaškolení, zapojení do rozvoje služeb i Charity, kvalitní pracovní vybavení, pružná pracovní doba, zázemí stabilní neziskové organizace, práci postavenou na křesťanských hodnotách , benefity organizace, 5 týdnů dovolené
KONTAKT: emailem
Náležitosti přihlášky do výběrového řízení: ručně psaný motivační dopis, strukturovaný životopis
Životopis doplňte, prosím, o následující prohlášení: Prohlašuji, že mě Charita Moravská Třebová seznámila se zpracováním osobních údajů v souvislosti s ucházením se o zaměstnání.
Přihlášky zasílejte do 8. 1. 2024 na adresu: Charita Moravská Třebová, Svitavská 44, 571 01 Moravská Třebová – obálku označte heslem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VEDOUCÍ CHPS, PSS“, nebo scanem na e-mail: e-mail přes
Vybraní zájemci budou pozváni k přijímacímu pohovoru.
Charita Moravská Třebová si vyhrazuje právo nevybrat žádného zájemce.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.