- 36 500 – 48 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Místo výkonu práce : Vlašim
Pracovník v sociálních službách – pečovatel(-ka) zajišťuje terénní pečovatelskou službu cílové skupině především seniorům a lidem se zdravotním postižením v jejich domácnostech nebo v bytech v Domě s pečovatelskou službou. Úkolem pracovníka bude zajišťovat pomoc a podporu klientům (převážně seniorům) v jejich domácnostech, zejména péči o domácnost, péči o osobu uživatele, pomoc v běžném životě klienta, donášky a dovážky obědů, doprovody k lékaři apod.. Pracovník společně s uživatelem také hodnotí prováděnou službu a plánuje její další průběh, vede záznamy o službě.
Pracovní doba: ranní směny 7–15.30 hod., dle potřeb klientů pečovatelské služby možné odpolední a víkendové směny (cca 1 týden za 7 týdnů).
Nástup od ledna 2022 nebo dle dohody.
Místo výkonu práce: Vlašim
Požadavky zaměstnavatele:
Zdravotní způsobilost, věk nad 18 let, bezúhonnost.
Řidičský průkaz – aktivní řidič
Požadujeme dobrý vztah k seniorům a zdravotně handicapovaným, ochotu pomáhat druhým, komunikativnost, zodpovědnost, empatii, flexibilitu, schopnost týmové spolupráce.
Výhodou je praxe v sociálních službách, absolvovaný kurz pracovníka v sociálních službách.
Plat je stanoven v souladu s nař. vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách podle vykonávané činnosti, kvalifikace a zápočtu let praxe. Po zapracování je poskytováno osobní ohodnocení a odměny.
Nabízíme: Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené
První kontakt: telefonicky (Po – Pá 7:00 – 15:00), e-mailem, osobně PO PŘEDCHOZÍ TELEFONICKÉ DOMLUVĚ!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?