- Plný úvazek

Město Náchod vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení funkce odborný pracovník / odborná pracovnice správy majetku, pronájmů.
Charakteristika vykonávané činnosti: ve styku s veřejností přijímá, projednává a vyřizuje žádosti nebo návrhy na pronájmy, pachty, výpůjčky, prodeje, výkupy, směny pozemků a zřízení věcných břemen; zpracování návrhů na vklady do katastru nemovitostí; příprava podkladů pro úhradu jednotlivých majetkoprávních smluv; dohled nad veřejným prostranstvím (užívání pozemků ve vlastnictví města Náchoda, zjišťování poměrů v terénu, stav pozemků nebo komunikací); dále činnosti spočívající zejména v zajišťování správy, údržby, oprav majetku města; agenda MMS zpráv zasílaných veřejností; příprava podkladů pro jednání orgánů města; spolupráce s ostatními odbory MěÚ Náchod týkající se majetkoprávních úkonů.
Obecné předpoklady: fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt; dosažení věku 18 let, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Požadavky: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, technický směr výhodou; praxe minimálně 2 roky na pozici referent majetkové správy, ve veřejné správě výhodou; znalost č. 128/2000 Sb., v platném znění výhodou; praxe z oboru správy majetku, ve veřejné správě vítána; velmi dobrá znalost práce na PC; iniciativa a samostatnost při řešení úkolů; pečlivost, spolehlivost, dobré komunikační dovednosti, kolegialita a profesionální přístup; řidičský průkaz sk. B výhodou.
Zaměstnavatel nabízí: předpokládaný nástup do zaměstnání dle dohody; platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění – 9. platová třída; pracovní poměr na dobu neurčitou; místo výkonu práce Náchod; zajímavou odbornou práci – zaučení zajištěno; 5 týdnů dovolené; příspěvek na penzijní připojištění (po 3 měsících trvání pracovního poměru); příspěvek na stravování; 4 dny indispozičního volna (zdravotní volno z důvodu krátkodobé indispozice v kalendářním roce); pružná pracovní doba; možnost dalšího vzdělávání pro předmětnou pozici a další výhody dle kolektivní smlouvy.
Písemná přihláška musí obsahovat: jméno a příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, datum a podpis. Vzor přihlášky je k dispozici na webových stránkách města Náchoda: https://mestonachod.cz/urad/pracovni-mista/
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný profesní životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného vzdělání vztahující se k dané pozici.
Dále je možno připojit souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely budoucí nabídky zaměstnání. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány pouze pro účely tohoto výběrového řízení. Souhlas lze kdykoliv odvolat. Vzor tohoto souhlasu je k dispozici na webových stránkách města Náchoda: https://mestonachod.cz/urad/pracovni-mista/
Místo a způsob podání přihlášek: osobně na podatelnu MěÚ Náchod; poštou na adresu Městský úřad v Náchodě, k rukám tajemnice Mgr. Hany Mílové, Masarykovo náměstí 40, 547 01 Náchod
Obálku označte „Výběrové řízení – odborný pracovník správy majetku, pronájmů – neotvírat“. Přihlášku společně s požadovanými doklady doručte nejpozději do 3. 5. 2024.
Bližší informace o vyhlašované pozici podá: Ing. Zuzana Součková – vedoucí odboru správy majetku, MěÚ Náchod, tel. zobrazit tel. číslo email: e-mail přes
Informace o výběrových řízeních na obsazení pracovních míst vyhlášených tajemnicí MěÚ v Náchodě, včetně jejich průběhu jsou k dispozici k nahlédnutí na webových stránkách města: https://mestonachod.cz/urad/pracovni-mista/informace_vr.pdf, případně se můžete telefonicky nebo emailem obrátit na personální pracovnici Mgr. Lenku Bubeníčkovou, zobrazit tel. číslo ,
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.