- Plný úvazek
Rámcová pracovní náplň:
- práce v programu iFaktury, IS SAP – zpracování došlých faktur a platebních příkazů
- agenda dotací z rozpočtu MO Plzeň 6, agenda poplatků, inventury
- zpracování rozborů hospodaření v závislosti na rozpočtu
- zajišťování vidimace a legalizace dokladů a úředních listin
- další finanční agenda v rámci samosprávy případně státní správy
Kvalifikační a odborné požadavky:
- vzdělání SŠ nebo VŠ v oboru ekonomickém, právním nebo veřejnosprávním
- znalost IS SAP výhodou, dobrá znalost práce s PC (MS Word, Excel)
- znalost zákona č.250/2000 Sb. a rozpočtové skladby výhodou
- dobrá schopnost komunikace, samostatnost, spolehlivost a časová flexibilita
- práce ve veřejné správě nebo zkouška ZOZ výhodou
- splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů.
Zaměstnanecké výhody:
25 dní dovolené, osobní příplatek, mimořádné odměny, příspěvek na dovolenou, dopravu a zdr.pomůcky,ošatné, penzijní připojištění
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
- přihláška (náležitosti přihlášky: název pracovního místa, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis)
- strukturovaný životopis
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- personální dotazník a čestné prohlášení (je možno stáhnout z webových stránek www.plzen.eu (kategorie Úřad, Pracovní místa)
Kontaktní osoba: Mgr.Jitka Mužíčková,tajemnice ÚMO 6 Litice, tel. zobrazit tel. číslo
Písemné přihlášky do výběrového řízení je nutno doručit nejpozději do 22.5.2024 na adresu: Úřad městského obvodu Plzeň 6 – Litice, Klatovská 96/243, 321 00 Plzeň.
Přihlášku do výběrového řízení zašle uchazeč v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – referent/referentka-finančního oddělení ÚMO Plzeň 6 – Litice“, na které bude uvedeno jméno uchazeče a jeho adresa.