- 25 000 – 49 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Rámcová pracovní náplň:
o práce v programu iFaktury, IS SAP – zpracování došlých faktur a platebních příkazů s návazností na zaúčtování v IS SAP,
o agenda dotací z rozpočtu MO Plzeň 6 v souladu s platnými zásadami o poskytování dotací z rozpočtu MO 6, vnitřními předpisy ÚMO 6 a zákonem č. 250/2000 Sb.,
o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů v platném znění,
o zpracování rozborů hospodaření v závislosti na rozpočtu
o zajišťování vidimace a legalizace dokladů a úředních listin
o další finanční agenda v rámci samosprávy případně státní správy
Kvalifikační a odborné požadavky:
o vzdělání SŠ nebo VŠ v oboru ekonomickém, právním nebo veřejnosprávním
o znalost IS SAP výhodou, dobrá znalost práce s PC (MS Word, Excel)
o znalost zákona č.128/2000 Sb., o obcích výhodou
o znalost zákona č.250/2000 Sb. a rozpočtové skladby výhodou
o dobrá schopnost komunikace, samostatnost, spolehlivost a časová flexibilita
o práce ve veřejné správě nebo zkouška ZOZ výhodou
o splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů.
Písemné přihlášky do výběrového řízení je nutno doručit nejpozději do 6. 6. 2022 na adresu: Úřad městského obvodu Plzeň 6 – Litice, Klatovská 96/243, 321 00 Plzeň.
Přihlášku do výběrového řízení zašle uchazeč v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – referent/referentka-finančního oddělení ÚMO Plzeň 6 – Litice“, na které bude uvedeno jméno uchazeče a jeho adresa.
Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, osobní příplatek, mimořádné odměny, stravné, ošatné
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?