- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Co bude náplní Vaší práce:
Komplexní účetnictví vybraných zejména výrobních nákladových středisek včetně časového rozlišení
Kontrola, likvidace a pořízení přijatých faktur
Vystavení režijních a kooperačních faktur a dobropisů
Aktivní účast na měsíčních účetních uzávěrkách a auditech
Zpracování podkladů ke srážkám z mezd; Inventarizace
Komunikace nákladových toků svěřených nákladových středisek s controllingem
Aktivní účast na tvorbě výhledů, plánů a reportingu s využitím excelových analytických modulů
Zpracování statistických výkazů z oblasti ekonomiky a účetnictví společnosti
Po zaškolení, práce složitějších účetních případech a specializovaných oblastech pod vedením zkušené vedoucí
Aktivní účast na implementaci a zajištění projektu „no-paper accounting“ v rámci celé výrobní společnosti
Koho hledáme a co je dobré znát:
Především komunikativního fajn kolegu a týmového hráče s ochotou se učit
Který je samostatný, svědomitý, pečlivý, odolný vůči stresu
Je mu samozřejmostí režimy měsíčních účetních uzávěrek (vždy první dva kalendářní dny v měsíci) a auditů
Člověka se vzděláním v oblasti účetnictví – financí (SŠ/VŠ) NEBO s prokazatelnou praxí v oblasti účetnictví
Někoho, kdo má už nyní dobrou znalost MS Excel a k tomu i chuť tento nástroj používat a zlepšovat se v něm
Osobu s pro-aktivním přístupem, analytickým myšlením, citem pro data
Osobu s komunikativní znalostí angličtiny. Nehledáme rodilého mluvčího, ale osobu, která se nebojí jazyk používat a případně se v něm chce zdokonalovat.
Zkušenost se SAPem výhodou, není podmínkou, zaškolíme
Co Vám můžeme nabídnout:
Zajímavou a různorodou práci v sehraném přátelském kolektivu
Zaškolení a práce pod vedením zkušených kolegů
Motivující mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem a náročnosti této pozice
Smlouvu na dobu neurčitou, flexibilní pracovní dobu a jistotu ve stabilní a silné výrobní společnosti s potenciálem do budoucna
Příležitost aktivní spolupráce s kolegy v rámci nadnárodního koncernu
Po zapracování možnost občasné práce z domova
5 týdnů dovolené
Dotované závodní stravování v areálu společnosti
Odměnu na letní dovolenou a Vánoce
Měsíční bonusy za docházku a dosaženou produktivitu společnosti
Příspěvek na penzijní připojištění
Příspěvky na sportovní aktivity, nákupy a zdraví -možnost využití karet Multsport, Edenred a Makro
Vzdělávací kurzy – jak jazykové, tak i odborné v oblasti účetnictví a financí
Velmi dobrou dopravní dostupnost z Olomouce i okolí
Kontakt je možný emailem nebo telefonicky (8.00 – 15.00) .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?