- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Co bude náplní Vaší práce:
Komplexní účetnictví vybraných zejména výrobních nákladových středisek včetně časového rozlišení
Kontrola, likvidace a pořízení přijatých faktur
Vystavení režijních a kooperačních faktur a dobropisů
Aktivní účast na měsíčních účetních uzávěrkách a auditech
Zpracování podkladů ke srážkám z mezd; Inventarizace
Komunikace nákladových toků svěřených nákladových středisek s controllingem
Aktivní účast na tvorbě výhledů, plánů a reportingu s využitím excelových analytických modulů
Zpracování statistických výkazů z oblasti ekonomiky a účetnictví společnosti
Po zaškolení, práce složitějších účetních případech a specializovaných oblastech pod vedením zkušené vedoucí
Aktivní účast na implementaci a zajištění projektu „no-paper accounting“ v rámci celé výrobní společnosti
Koho hledáme a co je dobré znát:
Především komunikativního fajn kolegu a týmového hráče s ochotou se učit
Který je samostatný, svědomitý, pečlivý, odolný vůči stresu
Je mu samozřejmostí režimy měsíčních účetních uzávěrek (vždy první dva kalendářní dny v měsíci) a auditů
Člověka se vzděláním v oblasti účetnictví – financí (SŠ/VŠ) NEBO s prokazatelnou praxí v oblasti účetnictví
Někoho, kdo má už nyní dobrou znalost MS Excel a k tomu i chuť tento nástroj používat a zlepšovat se v něm
Osobu s pro-aktivním přístupem, analytickým myšlením, citem pro data
Osobu s komunikativní znalostí angličtiny. Nehledáme rodilého mluvčího, ale osobu, která se nebojí jazyk používat a případně se v něm chce zdokonalovat.
Zkušenost se SAPem výhodou, není podmínkou, zaškolíme
Co Vám můžeme nabídnout:
Zajímavou a různorodou práci v sehraném přátelském kolektivu
Zaškolení a práce pod vedením zkušených kolegů
Motivující mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem a náročnosti této pozice
Smlouvu na dobu neurčitou, flexibilní pracovní dobu a jistotu ve stabilní a silné výrobní společnosti s potenciálem do budoucna
Příležitost aktivní spolupráce s kolegy v rámci nadnárodního koncernu
Po zapracování možnost občasné práce z domova
5 týdnů dovolené
Dotované závodní stravování v areálu společnosti
Odměnu na letní dovolenou a Vánoce
Měsíční bonusy za docházku a dosaženou produktivitu společnosti
Příspěvek na penzijní připojištění
Příspěvky na sportovní aktivity, nákupy a zdraví -možnost využití karet Multsport, Edenred a Makro
Vzdělávací kurzy – jak jazykové, tak i odborné v oblasti účetnictví a financí
Velmi dobrou dopravní dostupnost z Olomouce i okolí
Kontakt je možný emailem nebo telefonicky (8.00 – 15.00) .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.