- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci
Oddělení zaměstnanosti
Odbor zaměstnanosti a EU
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1
Hlavní náplň činnosti:
Odborné řízení kontaktních pracovišť krajské pobočky ÚP ČR a koordinace správy databáze
zaměstnavatelů a volných pracovních míst.
Odborné řízení provádění monitoringu trhu práce v kraji.
Koordinace agendy povolování zaměstnávání cizinců, občanů EU/EHP a Švýcarska v souladu
s platnou legislativou a řídícími akty GŘ a kontrola jednotnosti postupů na kontaktních
pracovištích.
Koordinace kontaktních pracovišť v agendě plnění povinného podílu v souladu s platnou
metodikou a řídícími akty GŘ a kontrola jednotnosti postupů na kontaktních pracovištích.
Analytické a statistické činnosti, příprava podkladů pro měsíční, čtvrtletní a roční zprávy o
situaci na trhu práce.
Kvalifikační a další požadavky:
občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a
splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo
5, nejdéle však na 6 měsíců
Zaměstnanecké výhody:
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 10. března 2025 na e-mailovou adresu
e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?