- 35 300 – 37 900 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
z: 22.5.2019, a: 10.7.2019
Co vás čeká
Zpracování a revize bezpečnostních listů, nákup vymezeného sortimentu zboží a materiálů, vedení evidence dodavatelů, kontrola dodržování smluvních podmínek při dodávání materiálu, zboží, služeb. Spolupráce při tvorbě interních směrnic a norem kvality a kontrola jejich dodržování, jednání s dodavateli a dalšími subjekty, předávání podkladů, zpráv a reportů pro vedení úseku kvality a vedení organizace, spolupráce s technickým týmem a ostatními útvary na pracovišti.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Požadovaný minimální stupeň vzdělání – chemické zaměření: ukončené SŠ nebo SOU (vhodné pro absolventy bez praxe), vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské. Požadujeme ochotu učit se, řidičský průkaz sk. B, znalost práce na PC – MS Office, Outlook, schopnost samostatné i týmové práce, ochota pracovat přesčas a dále se vzdělávat, pracovat na svém profesním a osobním růstu, anglický jazyk.
Výhodou bude, pokud budete umět
Zkušenosti na obdobné pozici, popřípadě v chemickém/automobilovém průmyslu, vysokoškolští absolventi a ostatní jazyky jsou vítány.
Co vám můžeme nabídnout
Zajímavá práce s kompletním zaučením v mladém kolektivu. Možnost kariérního postupu. Pracovní doba od 07:00 – 16:00, hodinová pauza na oběd (11:00 – 12:00).
Nadstandardní benefity, stravenky plně hrazené zaměstnavatelem (100 Kč), firemní bonusy, příspěvek na cestovné (2 Kč/km), příspěvek na telefon, firemní snídaně, dovolená 4 týdny + 1,5 den za každý odpracovaný rok (max. 25 dnů), možnost dalšího rozvoje – školení v ČR a Koreji.
Smlouva na dobu neurčitou. Nástup možný ihned.
Nadstandardní benefity, stravenky plně hrazené zaměstnavatelem (100 Kč), firemní bonusy, příspěvek na cestovné (2 Kč/km), příspěvek na telefon, firemní snídaně, dovolená 4 týdny + 1,5 den za každý odpracovaný rok (max. 25 dnů), možnost dalšího rozvoje – školení v ČR a Koreji.
Smlouva na dobu neurčitou. Nástup možný ihned.
Životopisy zasílejte v ČESKÉM i ANGLICKÉM jazyce: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.