- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE:
Zajišťovat administrativní podporu obchodního týmu
o Zajišťovat nutných kvalifikačních dokladů pro nabídky, výběrová a poptávková řízení
o Práce v CRM systému
o Vyřizování obchodní korespondence a administrativy
o Správa DMS – vedení aktuálních smluv a dodatků u stávajících zákazníků, skenování a řazení příchozích dodatků.
o Aktualizace adresáře a veškerých přehledů o klientech
o Příprava podkladů (upomínky, nabídky, prezentace) pro zaměstnance obchodního úseku
o Nástup: ihned
POŽADUJEME:
o Anglický jazyk na komunikativní úrovni (podmínka)
o Znalost Microsoft Office
o Komunikativnost a ochota učit se novým věcem
o Dobré organizační schopnosti, analytické myšlení
o Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
NABÍZÍME:
o Pracovní uplatnění na pracovní smlouvu na dobu neurčitou
o Perspektivní zaměstnání, zázemí a stabilitu silné mezinárodní společnosti
o Možnost osobního růstu a zvyšování odborné kvalifikace
o Zajímavé finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech
o Karierní růst
První kontakt telefonicky, nebo e-mailem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.