- Plný úvazek
Pro naše zákaznické centrum ve Zlíně hledáme šikovné kandidáty na pozici Operátor klientské podpory. Pokud chceš být u zrodu něčeho nového a důležitého a mít za zády dynamickou společnost jakou Zásilkovna je, neváhej a pošli nám životopis.
Jsme pasivní, neprodejní linka a největší důraz dáváme na kvalitu našich služeb a péči o naše zákazníky. Jsi komunikativní? Rád pracuješ v týmu? Umíš dotáhnout věci do konce? Záleží ti na spokojenosti klienta? Pokud jsi odpověděl na všechny otázky ANO, tak určitě čti dál.
Tvojí náplní práce bude:
- zpracování převážně telefonických klientských požadavků
- aktivní spolupráce s ostatními odděleními společnosti
- nenáročná administrativa
- možnost zapojení se do projektů pro neustálé zlepšování procesů
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- velmi dobré komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
- znalost práce na PC
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a odolnost vůči stresu
- orientaci na výsledek
- cizí jazyk a zkušenosti s prací v call centru výhodou, ne podmínkou
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání na HPP – plný úvazek
- stravenky 100,– Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
- vzdělávací program / školení
- flexibilní rozvržení pracovní doby – domlouváme se na dopoledních a
- odpoledních směnách (provoz call centra je PO-PA 8:00–18:00 hod.)
- ZDARMA – možnost využití služeb Zásilkovny
- Multisport karta
- káva, čaj a ovoce k tvému každodennímu občerstvení
- otevřenou a přátelskou atmosféru
- firemní akce
Když budeme mít pocit, že se do našeho týmu hodíš, moc rádi se s tebou uvidíme na online pohovoru.
V případě zájmu kontaktujte e-mailem.