- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu určitou, jednosměnný provoz (pružná pracovní doba). Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením s max. 2. stupněm invalidity a pro absolventy/absolventky. Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Zaměstnavatel očekává, že budete: řídit projekty v oblasti průmyslového inženýrství zaměřené na zlepšování procesů; analyzovat výrobní a nevýrobní procesy v Ammannu; identifikovat a eliminovat plýtvání, snížit výrobní náklady a dosáhnout lepší výrobní marže; optimalizovat a standardizovat výrobní procesy; vybalancování linek; aplikovat metody průmyslového inženýrství ve výrobě a v organizaci; provádět analýzy a měření spotřeby práce v oblasti výroby a návazně logistiky i administrativy; podílet se na zavádění nových produktů a procesů do výroby, stejně jako strategických inovací; připravovat návrhy nových pracovních postupů na zvýšení efektivity, produktivity, ale i např. ergonomie; moderovat workshopy v oblasti procesů; působit jako lektor a mentor pro pracovníky výroby; spolupracovat s týmem technologů, mistrů a inženýrů.
Zaměstnavatel nabízí: zaměstnání v silné firmě s tradicí; zaškolení při nástupu do zaměstnání; příjemné pracovní prostředí a fajn kolektiv; pracovní dobu 37,5 hodiny týdně; mzdu odpovídající zkušenostem a výkonu; příspěvek na dojíždění; penzijní spoření; příspěvky na sport, kulturu, fitness, zdraví a dovolenou formou kafeterie; dotování stravování v sídle zaměstnavatele; zvýhodněné volání; systém firemního vzdělávání a odborného rozvoje; 5 týdnů dovolené.
Kontakt – pan Tesař Zdeněk, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo (v době od 08:00 hod. do 17:00 hod.), e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?