- 43 500 – 58 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Náplň práce: Organizace provozu stravovacího zařízení. Požadujeme: SŠ odborné vzdělání, příp. vyučení v oboru kuchař, trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost, praxe v oboru min. 5 let, profesionální a aktivní přístup k práci, týmového ducha a schopnost řídit kolektiv, schopnost vidět potřebu změny a změny zavádět, zkušenost s tvorbou celodenního jídelního lístku (včetně diet), znalost HACCP, schopnost vyhodnotit potřeby provozu, schopnost vést skladové hospodářství.
Zaměstnanecké výhody : motivující mzdové ohodnocení, možnost plné realizace v oboru, podpora osobního rozvoje, benefitní systém Cafeterie, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.