- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Druh práce: zajišťování správních činností na úseku stavebního řádu, územního rozhodování a státní památkové péče. Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností. Doba výkonu práce: doba neurčitá. Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky)
Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky)
Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.Dalším předpokladem je, že uchazeč/uchazečka není evidován/a jako osoba uvedená v § 2 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky (skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. a) a b) tohoto zákona se doloží osvědčením vydaným Ministerstvem vnitra ČR, skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. d) až h) čestným prohlášením) – netýká se osob narozených po 1. prosinci 1971.Požadavky: splnění kvalifikačních požadavků vzdělání a praxe podle § 13a zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění: a) vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, b) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo c) střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví; komunikační a manažerské schopnosti; spolehlivost, časová flexibilita; znalost práce s počítačem; řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič/řidička; praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou. Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu: Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 14.12.2023. Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ. Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – výstavba“. Přihláška musí obsahovat následující údaje uchazeče/uchazečky jméno, příjmení, titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu (u cizího státního občana); datum a podpis. V přihlášce laskavě uveďte kontakt – telefon, mobilní telefon, e-mail. Povinné přílohy přihlášky: životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se nabízené pracovní pozice (nejlépe strukturovaný); výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce – originál nebo ověřená kopie; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně dokladu o splnění kvalifikačních požadavků vzdělání; osvědčení Ministerstva vnitra ČR a čestné prohlášení ve smyslu § 2 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb. (nepředkládají osoby narozené po 1. prosinci 1971) – originál nebo ověřená kopie – případně lze pro účely přihlášky předložit potvrzení o vyžádání osvědčení u Ministerstva vnitra ČR, přičemž originál osvědčení musí být doložen nejpozději před uzavřením pracovního poměru; čestné prohlášení o splnění požadavku ŘP(aktivní řidič), znalosti práce s počítačem.VŘ – písemný test a osobní pohovor 5.1.2024.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?