- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost LIPNO SERVIS s.r.o. hledá uchazečku/uchazeče na pozici Samostatný pracovník financí a controllingu
Co bude Vaší náplní práce
o pořizování vstupních dat o zpracovávaných dokladech včetně zaúčtování prováděných pokladních operací (účtování pokladních dokladů, rozúčtování pokladních závěrek, rozúčtování tržeb na střediska, proúčtování směnárenských transakcí); provádění pravidelných inventur pokladny
o práce v účetním systému, který zajišťuje evidenci tržeb jednotlivých středisek skupiny a produkčních systémech používaných ve skupině dle definovaných procesů
o provádění kontrol a rekonciliací; spolupráce na nastavení kontrolního systému v dané oblasti s vedením společnosti; nastavení efektivního vnitřního kontrolního systému
o řízení hotovostních transakcí v tuzemské i zahraniční měně
o zajištění bezpečné manipulace a optimálního množství hotovosti na jednotlivých pokladnách
o vedení předepsané evidence o provedených operacích
o zajištění dotací a odvodů hotovostí do hlavní pokladny/trezoru
o organizace a dohled nad fyzickými inventurami pokladen, zodpovědnost za jejich průběh a zpracování výstupů
o manipulace s penězi (příjem/výdej hotovosti, příprava zásilek pro chráněnou přepravu do banky, rozměňování)
Co očekáváme
o čistý trestní rejstřík
o SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru nebo praxe na obdobné pozici výhodou
o samostatnost, výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, aktivní přístup k práci, spolehlivost
o integrita / důvěryhodnost
o částečná znalost podvojného účetnictví výhodou
o znalost MS Office (Excel, Word), u Excel znalost minimálně základních logických, textových a vyhledávacích funkcí
o hlavní pracovní poměr
Zaměstnanecké výhody:
o 5 týdnů dovolené
o Příspěvek na stravování
o Notebook, mobilní telefon
o Slevy na nákup v prodejně INTERSPORT Lipno
o Možnost využití sportovního vybavení jednotlivých půjčoven
o Volný vstup do Aquaworld Lipno
o Skipas pro vlastní použití zdarma
o Sleva v restauraci Stodola a v cukrárně Povidloň
o Volný vstup na Stezku korunami stromů a do Království lesa
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?