- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

10.8.2022/ Hlavní popis činnosti: Zajišťování agendy příspěvku na péči a dávek pro osoby se zdravot. postižením, poskytování základ. poradenství, vedení správního řízení v I. stupni (příjem žádostí, zajišťování. podkladů nezbyt. k rozhodování o vzniku nároku na dávku a její výši, kontrola správnosti a úplnosti uvedených údajů, zpracování v agendové aplikaci, vydávání správního rozhodnutí, řešení přeplatků a doplatků, námitek a odvolání). Vedení spisové dokumentace včetně její archivace. Provádění sociálních šetření v přirozeném prostředí žadatele k posouzení jeho schopnosti péče o vlastní osobu, zpracovávání záznamů z těchto šetření. Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádosti) podané ve lhůtě do 15.8.2022 tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Brně, Polní 1011/37, 659 59 Brno, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronicku adresu služebního úřadu
VŘ na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může zúčastnit žadatel, který:
1. Splňuje základní předpoklady stanovené zákonem, tj.: Je státním občanem ŘR, dosáhl věku 18 let, je plně svéprávný, je bezúhonný, dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, má potřebnou zdravotní způsobilost. 2. splňuje jiný požadavek stanovený podle §25 odst. 5 písm. a) zákona služebním předpisem Úřadu práce České republiky č. 7/2017 Stanovení dalších požadavků pro některá služební místa Úřadu práce České republiky, kterým je odborné zaměření vzdělání. Vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání. Splnění tohoto požadavku se dokládá originálem nebo úředně ověřenou kopií příslušné listiny u vyššího odborného studia-vysvědčením o absolutoriu a diplomem absolventa vyšší odborné školy, u vysokoškolského studia vysokoškolským diplomem.
VŘ bylo vyhlášeno: https://www.uradprace.cz/documents/37855/3075130/20220815-hustopece-rizeni-vrchni_referentrada_-_socialni_pracovnik0.pdf/d6422c04-a120-ae89–0e9b-69391592e555
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?