- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Sociální pracovník
Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Karlových Varech
Kontaktní pracoviště Sokolov, Oddělení hmotné nouze
Místo výkonu: Horní Slavkov
Hlavní náplň činnosti:
Zajišťování agendy dávek pomoci v hmotné nouzi a plnění úkolů a povinností vyplývajících ze zákona č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozdějších předpisů. Poskytování základního sociálního poradenství v oblasti nepojistných sociálních dávek a sociálních služeb. Komplexní zpracovávání žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrola věcné a formální úplnosti, ověřování potvrzení a dokladů.
Kvalifikační a další požadavky:
minimálně vyšší odborné vzdělání
znalost práce na PC (MS Office)
výborné komunikační schopnosti
odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
profesionální vystupování, psychická odolnost
řidičský průkaz výhodou
Zvláštní požadavek:
vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb.
Pracovní podmínky:
platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
pružná pracovní doba – plný úvazek
předpokládaný nástup od 15. června 2021
pracovní poměr na dobu určitou po dobu dočasné nepřítomnosti státního zaměstnance se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené
5 dní indispozičního volna (sick days)
1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
stravenky v hodnotě 90 Kč
příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 21. května 2021 na e-mailovou adresu e-mail přes
.Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?