- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Místem výkonu služby je Tachov
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu
neurčitou. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. srpna 2021.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do
10. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zajišťování veškeré agendy při poskytování dávek pomoci v hmotné nouzi včetně
přijímání, zakládání a vedení ucelené podkladové dokumentace žadatelů včetně
ověřování a došetřování podkladů a údajů pro správní řízení. Vedení a kompletní
zpracování správního řízení v žádostech o dávky. Provádění výplaty dávek pomoci v
hmotné nouzi. Přímý kontakt s žadateli o dávky pomoci v hmotné nouzi. Provádění
odborné poradenské činnosti pro žadatele o dávky pomoci v hmotné nouzi. Provádění
sociálního šetření u klientů.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 30. července 2021, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka v Plzni, Kaplířova 2731/7, 320 73 Plzeň, nebo osobně podané
na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v
elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu
služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové
sítě do datové schránky ID 6gyzph2. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto
oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. 2021/67442-
78099810“.
K žádosti dále žadatel přiloží:
1. strukturovaný profesní životopis
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?