Odborný/vrchní referent - specialista SSP a NV

Ústí nad Labem
19.730 – 28.920 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Úřad práce České republiky hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zabezpečování příjmu žádostí o nepojistné sociální dávky, primárně dávky státní sociální podpory a dávku náhradního výživného.
Provádění formální a věcné kontroly přijaté žádosti a všech doložených podkladů, zavádění přijaté žádosti a všech doložených podkladů do jednotného informačního systému, vedení spisové dokumentace o dávce v souladu s platnými obecně závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy.
Zabezpečování digitalizace přijatých žádostí a všech podkladů, které jsou součástí spisové dokumentace.
Spolupráce s ostatními správními orgány, orgány územních samosprávných celků, orgány sociálního zabezpečení, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli, orgány činnými v trestním řízení a dalšími subjekty.
Poskytování základního sociálního poradenství o možnostech řešení nepříznivé sociální situace nebo jejího předcházení.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 13. května 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu Odpovědět na inzerát nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 6sbzpx5. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/36950–78099813“.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může zúčastnit žadatel, který:

1. splňuje základní předpoklady stanovené zákonem, tj.:
a)je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody ,o Evropském hospodářském prostoru [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona];
Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta první zákona dokládá příslušnými listinami, tj. průkazem totožnosti nebo osvědčením o státním občanství. Při podání žádosti lze podle § 26 odst. 2 zákona doložit pouze písemné čestné prohlášení o státním občanství; uvedenou listinu lze v takovém případě doložit následně, nejpozději před konáním pohovoru (písemné čestné prohlášení o státním občanství je zahrnuto v žádosti a bude považováno za doložené, pokud žadatel zaškrtne a doplní příslušné pole vztahující k tomuto čestnému prohlášení);
Žadatel, který není státním občanem České republiky, musí zkouškou u osoby, která jako plnoprávný člen Asociace jazykových zkušebních institucí v Evropě uskutečňuje touto asociací certifikovanou zkoušku z českého jazyka se dokládá příslušnou listinou.
b)dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona];
c)je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona];
d)je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona];
e)dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo
f)má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona];

K žádosti dále žadatel přiloží:
1.strukturovaný profesní životopis.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT