- 25 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek
místo výkonu práce: Podbořany
Služební místo: Specialista/specialistka dávek SSP a dávek pěstounské péče
Hlavní náplň činnosti:
Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče.
Poskytování poradenství v oblasti dávek SSP a dávek pěstounské péče.
Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky a plnění úkolů
a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře
a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí.
Kvalifikační a další požadavky:
• minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou
• znalost práce na PC (MS Office)
• výborné komunikační schopnosti
• odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
• profesionální vystupování, psychická odolnost
• svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, státní občanství České republiky,
občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem
Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č.
234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
• platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy,
po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
• pružná pracovní doba – plný úvazek
• předpokládaný nástup od 1. listopadu 2022
• pracovní poměr na dobu neurčitou
Zaměstnanecké výhody:
• 5 týdnů dovolené
• 5 dní indispozičního volna (sick days)
• 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
• stravenky v hodnotě 90 Kč
• příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
• odměny k životním a pracovním výročím
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 19. září 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu: Úřad práce ČR, Kontaktní pracoviště
v Lounech, Pod Nemocnicí 2380, 440 01 Louny, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID rfqzpqb.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/75360–78099813“.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.