- 34 000 – 42 500 Kč
- Plný úvazek
Požadujeme: administrativní a ekonomické znalosti, pokladna – základy;
Náplň práce: obsluha a poradenství zákazníkům, práce na pokladně, příjem zboží a jeho prezentace, přecenění a přesuny zboží, účast na inventuře, průběžné doplňování zboží ze skladu, odpovědnost za pořádek a čistotu na prodejně, její celkový vzhled, prevence proti krádežím, obsluha a poradenství zákazníkům;
Nabízíme: práce v rozvíjející se společnosti – možnost kariérního postupu, dvousložkový plat (fix prémie), slevy na zaměstnanecké nákupy, propracovaný systém zaškolení a interního vzdělávání
o flexibilní pracovní doba, stravenky v nadstandardní hodnote;

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.