- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Naplň práce :pomoc při přípravách na zákaznický audit, zlepšování QMS, kontrola plněni nápravných opatřeni ,analýza dat z reklamací, reportování výsledků apod .
Požadavky: pečlivost, zručnost, schopnost práce v týmu, znalost MS Office,Outlook ,znalost norem a systému ISO TS 16 949, praxe v automotive/řízení kvality min.1 rok .
Zaměstnanecké výhody:bonusy, příplatky, příspěvek na ŽP/penzijní připojištění, rehabilitace a jazykové kurzy v rámci pracovní doby.
Hlásit se e-mailem nebo telefonicky.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.