- 50 000 – 150 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Charita České Budějovice je nestátní nezisková církevní organizace, poskytující zdravotní a sociální služby na území města České Budějovice a v přilehlých obcích.
Hledáte smysluplnou práci? Je pro Vás důležité, aby Vaše činnost byla užitečná a potřebná? Na ekonomicko-provozním oddělení hledáme posilu do našeho týmu na pozici vedoucího ekonoma/ekonomky.
Popis pracovní pozice: zodpovědnost za komplexní ekonomickou činnost v organizaci s ročním rozpočtem 70 mil. Kč; příprava a kontrola čerpání rozpočtu organizace a jednotlivých služeb; plánování hospodaření a zpracování návrhů k ekonomickému řízení organizace; zodpovědnost za efektivní využívání financí; zodpovědnost za vypracování účetní závěrky, auditu a zpracování daňových přiznání, spolupráce s auditorem; spolupráce na tvorbě a aktualizaci metodických postupů a vnitřních předpisů ekonomického oddělení; příprava a realizace výběrových řízení při nákupu majetku a služeb; podíl na přípravě a následném vyúčtování projektů/dotací; komunikace s úřady v oblasti ekonomiky a financí; řízení malého týmu ekonomického a provozního oddělení.
Požadujeme: znalost principů podvojného účetnictví, zkušenost v daňové a účetní problematice, znalost účetních předpisů neziskových organizací výhodou, orientace v účetních systémech; vzdělání min. SŠ ekonomického směru; schopnost efektivního plánování, aktivní přístup; týmová spolupráce, komunikativnost, spolehlivost, pečlivost; zkušenosti s vedením týmu a zodpovědnost; dobrou znalost práce s v MS Office Word, Excel; řidičský průkaz skupiny B výhodou; trestní bezúhonnost; respektování etických hodnot charity (Etický kodex Charity ČR).
Nabízíme: 5 týdnů dovolené; 2 dny sick days; základní mzdu od 40 000 Kč, osobní ohodnocení dle zkušeností, zvýšení po zapracování, odměny; možnost zaškolení, pravidelné vzdělávání a další benefity; smlouvu na dobu určitou (1 rok), poté možnost prodloužení na dobu neurčitou; důvěru a zázemí velké organizace; možnost občasné práce na home office.
Nástup: dohodou.
Místo pracoviště: České Budějovice.
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete stručný životopis a motivační dopis na personální oddělení Ing. Michaele Holečkové, e-mail: e-mail přes , tel. zobrazit tel. číslo .
Průběžné výběrové řízení probíhá ve více kolech. Na osobní pohovor do druhého kola budou telefonicky pozváni jen vybrané uchazečky/vybraní uchazeči. Organizace si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit bez výběru kandidáta.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.