- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadavky pro uchazeče:
o minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, výhodou vzdělání technického směru,
o výhodou orientace a znalost čtení technických/stavebních dokumentací; obecná znalost smluvních vztahů dle „občanského zákoníku“,
o vítány zkušenosti v oblasti správy majetku, zajišťování oprav, uzavírání smluvních vztahů apod.,
o schopnost samostatného úsudku a rozhodování, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita, výborný písemný projev a schopnost asertivního jednání,
o výborná znalost práce na PC – Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
o dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost,
o podmínkou řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič/ka.
Charakteristika vykonávaných činností:
o komplexní zajištění oprav v rámci bytového fondu MO Střekov (drobné opravy v bytech, případně rekonstrukce volných bytů; zajištění údržby a oprav společných prostor bytových domů), včetně evidence oprav,
o komplexní zajištění oprav v rámci nebytového fondu MO Střekov – komerční prostory (drobné opravy a případné rekonstrukce prostor),
o zajištění kompletní agendy revizí dle platné legislativy, spolupráce s osobou odpovědnou v oblasti požární ochrany a BOZP,
o komplexní zajištění agendy smluvních vztahů k nájmům bytů a nebytových prostor; příprava výměrů nájemného a zálohových plateb; zpracování ročního vyúčtování zálohových plateb,
o komunikace s externími dodavateli služeb.
Informace na úřední desce MO Střekov
Výhody: účast na akreditovaných odborných kurzech a školeních, zaměstnanecké benefity
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?