- 46 314 Kč
- Plný úvazek

Jste technický typ a můžete se pochlubit výsledky v této oblasti? Analýza není pro vás neznámou oblastí? Pak se těšíme, že právě vy budete významně přispívat k plynulé výrobě našich produktů.
Co bude vaší náplní práce?
Plánování kapacit jednotlivých oddělení na základě uzavřených zakázek
Aktualizace dodacích termínů
Vyhodnocování dodržování plánu
Optimalizace kritické cesty zakázky
Sledování toku a predikování
Příprava reportů
Co k této pozici budete potřebovat?
Minimálně SŠ vzdělání technického směru
Vhodné pro absolventy
Uživatelská znalost excelu
Co u vás oceníme?
Zkušenosti s plánováním
Dovednost práce s daty a vyhodnocování rizik
Znalost angličtiny výhodou (B1)
Zodpovědnost, pečlivost a logické uvažování
Komunikativnost a samostatnost
Co vám za to můžeme nabídnout?
Zajímavou a pestrou práci na plný úvazek, díky které se můžete seberealizovat. Budete hrát důležitou roli v naší společnosti. K tomu obdržíte odpovídající ohodnocení. Aby se vám dobře pracovalo, dostanete od nás telefon a notebook.
Odměna při splnění ročních výkonnostních cílů
Náborový příspěvek 15.000,–- Kč. K tomu je u nás samozřejmostí příspěvek na stravování, 3 sick days, 25 dnů dovolené, MultiSport karta, bezplatné či dotované vzdělávání, dárek při významných životních událostech, nabídka firemních akcí, permanentky, slevy a výhody u našich smluvních partnerů.
Kdy a kde se k nám můžete přidat?
Nástup možný od 1.1.2023
Vaší pracovní základnou bude Třebíč.
Pokud vás tato pracovní nabídka zaujala, zašlete nám svůj stručný životopis na emailovou adresu zobrazit tel. číslo .
. Chcete-li vědět víc, kontaktujte nás na telefonním čísleOd října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?