- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovník na této pozici je prvotní kontaktní osobou mezi IT oddělením a koncovým uživatelem při řešení incidentů (problémů). Nahlášené incidenty eviduje, provádí prvotní analýzu incidentu a vše zaznamená na Helpdesk portál. Nahlášené incidenty se snaží řešit primárně samostatně, dle znalostí a dovedností, případně s dopomocí zkušenějších kolegů, nebo zcela předává řešení problému na další úroveň řešitelů.
Jelikož se jedná o pracovníka, který primárně komunikuje s uživateli, očekáváme zákaznický přístup a analytické myšlení – schopnost získat všechny potřebné informace, vedoucí k nalezení příčiny problému a jeho řešení. Prvotní přidělený rozsah práce bude závislý na schopnostech kandidáta a bude se rozšiřovat. Pokud půjde o absolventa, začneme s uživatelskou podporou, údržbou periferií, zabezpečení (antivir) a dále pak postupné zaškolování a rozšiřování zodpovědností.
NÁPLŇ PRÁCE:
Způsob prvního kontaktu zaměstnavatele e-mailem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.