Požadujeme:
- středoškolské / vysokoškolské vzdělání ( Bc.) nebo adekvátní zkušenosti z oblasti nákupu,
- ochotu učit se novým věcem,
- znalost MRP / ERP systému výhodou,
- komunikace v angličtině ( slovem a písmem),
- analytické uvažování, orientaci na cíl a výsledek,
- pokročilou znalost MS Office ( Outlook, Word, Excel),
- samostatnost a schopnost prioritizace.
Náplň práce:
- vystavování nákupních objednávek a jejich aktualizace dle požadavků MRP systému a aktuálních potřeb výroby / pobočky,
- každodenní komunikace s dodavateli, řešení otevřených objednávek, cenových
poptávek / nabídek, dostupnosti materiálu, reklamace apod.,
- komunikace s interní logistikou a skladem,
- zodpovědnost za celý objednávkový proces od potvrzení odbjednávky, přes schválení fakturace atd. s následným řešením a komunikací případných problémů,
- revize a aktualizace databáza dodavatelů a nakupovaných dílů,
- ve spolupráci s Purchase Managerem zajištění použití aktuálních ceníků, identifikace, implementace a zlepšování nákupních procesů,
- další operativní úkoly dle aktuálních potřeb.
Kontakt e-mailem viz výše.



