- 29 000 – 31 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
1.8.2024 – Zajištění nákupu přímého materiálu, zejména surovin a obalů, cenová jednání, vyhodnocování nabídek, uzavírání smluv a objednávek, zodpovědnost za termíny dodávek materiálu, hledání možných úspor v oblasti nakupovaných materiálů, vyřizování dodavatelských reklamací, zajištění podkladů pro fakturaci. SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru), praxe min. 2 roky v oblasti nákupu, znalost SAP nebo jiného ERP systému, zkušenosti s jednáním s dodavateli, znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint), organizační a komunikační schopnosti, znalost AJ – B2/C1 (NJ, RJ výhodou), ŘP sk. B. KONTAKT: V případě zájmu vložit životopis přes webový formulář https://web.fosfa.cz/kariera/poslete-nam-svuj-zivotopis/ a vyplnit on-line test z AJ. Místo výkonu práce: Břeclav

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.