- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Hlavní náplň činnosti:
Koordinuje a zpracovává analýzy, výhledy, prognózy vývoje evropského trhu práce ve
vymezené územní působnosti. Navrhuje opatření k omezení překážek evropské pracovní
mobility. Poskytuje individuální a poradenské služby sítě EURES na ÚP ČR v oblasti evropské
pracovní mobility ve vymezené územní působnosti. Poskytuje poradenství za účelem
zprostředkování zaměstnání z/do EU všem aktérům na evropském trhu práce. Provádí aktivní
nábor a výběr uchazečů a zájemců o práci v EU a spolupracuje se zaměstnavateli za účelem
zprostředkování zaměstnání v rámci EU. Odborně vede a pravidelně školí pracovníky ÚP ČR
v oblasti mezinárodní mobility pracovních sil. Aktivně se účastní na realizaci všech aktivit, je
metodicky veden Národní Koordinační Kanceláří EURES ČR. Zpracovává měsíčních zprávy
a statistiky dle jednotlivých krajů a přehledy čerpání plánovaných aktivit. Sleduje a
rozpracovává analýzu a prognózu mobility pracovních sil na evropském trhu práce. Navrhuje
opatření k omezení překážek evropské pracovní mobility, navzájem spolupracuje s ostatními
poradci EURES v regionech při realizaci všech klíčových aktivit (KA 1, KA 2, KA 3, KA 4).
Aktivně spolupracuje s evropskými iniciativami a sociálními partnery na regionální i evropské
úrovni při podpoře pracovní mobility, tvorbě metodických materiálů a podílí se na tvorbě návrhů
na změny v nové metodice dle konkrétních příkladů z praxe. Spolupracuje se všemi
kontaktními pracovišti ÚP ČR v rámci kraje ve věci poskytování základní informací o
možnostech pracovní mobility v Evropě.
zaměstnance se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3
zákona o státní službě, v platném znění), nejdéle však po dobu realizace projektu
„Evropské služby zaměstnanosti ČR II (EURES ČR II)“ s reg. č.
CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000054, tj. do 30.6.2023
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s
uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis,
nejpozději do 19. května 2022 včetně na e-mailovou adresu:
e-mail přes .
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění
požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na
výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?