- 24 000 – 36 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
rada/odborný rada – poradce EURES projektu „EURES+3Z Up!“ v Oddělení zaměstnanosti Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Ústí nad Labem, se služebním působištěm
v Ústí nad Labem, ID 11009720.
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby:
17 Zaměstnanost
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Realizace aktivit pro cílovou skupinu, aktivní účast na pracovních veletrzích vč. přípravy věcného obsahu. Spolupráce v roli konzultantů na rozvoji individualizovaných služeb zaměstnanosti. Poskytování individuálních a poradenských služeb sítě EURES na ÚP ČR v oblasti evropské pracovní mobility ve vymezené územní působnosti. Provádění aktivního náboru a výběru uchazečů a zájemců o práci v EU a spolupráce se zaměstnavateli za účelem zprostředkování zaměstnání v rámci EU. Vzájemná spolupráce s ostatními poradci EURES v regionech při realizaci klíčových aktivit. Aktivní spolupráce s evropskými iniciativami a sociálními partnery na regionální i evropské úrovni při podpoře pracovní mobility, tvorbě metodických materiálů a podílení se na tvorbě návrhů na změny v nové metodice dle konkrétních příkladů z praxe. Zastupování EURES ČR, ÚP ČR
a českých zaměstnavatelů na regionálních a zahraničních veletrzích práce a vzdělávání. Účast jako cílová skupina na vzdělávacích aktivitách zaměřených na získání a osvojení si poznatků nových okruhů poskytovaných informací. Spolupodílení se na odborné tvorbě a realizaci komunikační strategie pro zefektivnění služeb EURES, účast na veletrzích práce a dalších aktivitách souvisejících s podporou a prezentací služeb EURES, a to jak na území ČR, tak v zahraničí, odborná spolupráce na přípravě letáků z veletrhů apod. Spolupráce na vypracování analýzy dostupných nástrojů
a navržení vhodného nástroje komunikace (interní platformy) ÚP ČR a MPSV. Odborná spolupráce na tvorbě obsahu mobilní aplikace, revizi informačních zdrojů resortu v oblasti pracovní migrace
a na zefektivnění komunikace v rámci interní platformy. Odborná spolupráce na praktické úrovni
v rozvíjení přeshraniční spolupráce a odborná spolupráce na přípravě letáků k akcím, odborná příprava prezentací z poradenských dnů apod.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou s trváním
do 31. prosince 2023, po dobu realizace projektu „EURES+3Z Up!“ s reg. č.: CZ.03.01.04/00/22_002/0000170.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. června 2023.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 24. dubna 2023, tj. v této lhůtě
" doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem,
" podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
" podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo
" podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID 6sbzpx5.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/45976–78099813“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Více informací: www.uradprace.cz/web/cz/-/rada-odborny-rada-poradce-eures-krp-usti-nad-labem-24–04–2023
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?